it´s your lost

Hmm 2 låånga dagar .. Sjukt på jobber igen. MAGSJUKA av alla sjukdomar oxå.. Jag har haft det 3 gånger i hela mitt liv och det är verkligen det är inte roligt. Jag mår inte bara fyskiskist dåligt utan också psykistkt dålig. Jag tycker det är så äckligt att jag blir äcklad av mig sj'lv vilket gör att jag kräks ännu mer. Jag hoppas hoppas att jag klarar mig!!Ta i trä...

Men  u är det det bara 1 dag kvar sen är det semester i 2 och !/2 vecka.. Ska bli vääääääldigt skönt! Jag ska träna, vara i stallet umgås med vänner och fääzta =) Jag å Erica ska fira imorgon genom att gå till Magenta =) Ska bli kul.. Det var längesen hon ¨jag va ute nu ;) KUL!!

Nej nu ska jag hänga upp lite kläder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0