Won´t have to drive so far.

Nu är jag hemma och håller på att kolla vilka kläder jag ska ha på mig på fredag. Nu undrar ni varför jag gör det redan idag. det är ju bara tisdag. Jo jag vet men imorgon ska jag träna så då kommer jag inte att hinna och på torsdag ska jag till stallet direkt efter skolan sen måste jag plugga plugga plugga så då kommer jag heller inte att hinna, visst på fredag har jag sovmorgon till 11.10 men då måste jag också plugga plugga plugga och packa för jag ska direkt till Johanna efter skolan så då måste jag hamed mig alla kläder, allt smink plus dricka. Okej nu undrar ju ni vad jag ska göra på fredag.. Jag ska ut med brudarna=) Det var tt litet tag sen alla vi var ute sist. Vi ska till ett ställe som heter Soft kök och bar. Jag har aldri varit där så det blir spännande=)

Juste jag tror jag har glömt att säga det men jag har hämtat min studentmössa nu.. Åhh den är såå sjukt fin och jag är så himla nöjd med den. Nu är det inte långt kvar till studenten (73 dagar) och om ca 1 månad är det mösspåtagning. FAN vad jag längtar.. Fast det är lite skrämmande också, vad ska jag göra när jag kommer hem från Kreta? Kommer jag att få något jobb eller kommer jag bara få jobba som vikarie? Eller ännu värre leva på A-kassa..  Men iaf, jag har tagit lite bilder som ni ska få se på min finaaa mössa=D

 Jag börjar med en bild från när jag gick från stallet idag, blöö på vädret men visst ser bilden lite spökaktig ut typ?? Scary =S

 

 



Dom 4 bilderna i mitten är på min studentmössa. Det man inte ser på bilden är att på baksidan på det vita står det Åva gymnasium och i mössan finns det en liten plastficka. Där kan man ha legg, konto/kredit kort eller kondomer kanske? Man får ha exakt vad man vill där! Pennan som ni ser är en vattenfast penna som man kan skriva med i mössan eller på overallen. Overallen hoppas jag verkligen att man får snart!

Nej nu ska jag plugg plugga plugga=) ....

puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0