Untouched

Det är ganska skönt att vara hemma igen.. Jag har saknat hemma gabsa mycket medans jag var bort.. Hahah jag saknar hemma när jag är borta 1 vecka.. Hur ska det då gå när jag är på Kreta i 2 veckor? Hmm det ska bli spännande.. =)

Wilma måddde bra =) Fast när jag skulle rida henne över en bro blev hon jättestressad och vi hade en nära döden upplevese ( andra gången tillsammans) det kom nämligen en lastbil i fullfart medans Wilma blev rädd så den körde absolut MAX 1 miter i från oss det var såå jäkla läskigt! Det var så läskigt att jag började grina.. Fast nu är jag väldigt överkänslig men ändå.. Hon är ju liksom mitt hjärta och tänk om något skulle hända henne.. Jag skulle aldrig överleva utan henne!

Nej jag ska nog göra något nyttigt nu!

På denna bild sitter jag och skriver ner ALLT jag hade köpt i england =) Det blev en del pengar.. :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0