True love way

Fy va roligt jag hade det igår=) Tittade inte en enda gång på klockan och helt plötsligt var klockan halv 3 och det var snart dags att åka hemmåt eftersom festen tog slut kl 3 .. Vi skulle jue egtligen ha varit på Nype, ni vet att jag sa det eller hur? Men vi kommer dit, vi har skriit upp oss på gästlistan för att komma in gratis för det är då fruktansvärt onödigt att betala inträde plus att det var 20 års gräns där. Iaf vi kom förbi vakterna utan några problem alls. En del avklarad, sen skulle vi gå in.. Då säger hon i kassan in att vi måste betala 120 spänn ändå för att vi är under 20.. =S  Glöm det att vi ska betala 120 spänn för att komma in sa vi och vände ryggen till och gick.. Då ändrades planerna till Viper för där var det några vi kände.. Men där kostade det också 90 spänn  i inträde så det slutade med att vi hamnade på Chapöins (A) som alltid..  Och vem tror ni var och festade där igår då? Bobby från mammas Pojkar.... Ursäkta mig men har är ett riktigt slisk! Höhö...  Men det var inte den enda.. Ni vet garderobsmannen som jag har pratat om och som är s sjukt snygg??  Han var där också !! Och jag pratade med honom.. =O jag är stolt över mig själv ! (A) Men till min besvikelse så var han väldigt dryg ..  Antingen var han så för att han hade druckit en del eller så är han bara så.. Synd!

Aja Johanna sov hos mig och vi vaknade typ halv 10 =O Alldeles för tidigt när vi var hemma kl 4.00 inatt.. Men vi gick inte upp försen halv 11 och då tog vi lite frukost och bara tog det lugnt sen kom hennes mamma och hämtade henne runt halv 2.

Ivkäll ska jag och mamsi ha myskväll för jag är såå trött.. Fast nu känner jag för att hoppa in i duschen och göra mig lite FRÄSCH!

  (bilder kommer någon gång senare )

Kommentarer
Postat av: Eve

Haha Slisk Bobby bor här i Rosers och hänger på Laggen. Han plockar disk där ibland! :D

Serverar öl och så. Det är väl sånt man gör när man är kändis hahahaha



Men han är rätt snäll faktiskt. Lite överspänd för att han tror att han är stans kändis, men om man tar ner honom på jorden är han rätt snäll.



Hoppas allt är bra med dig och Wilma!



Kram Eve från stallet i Rosers

2010-03-18 @ 10:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0