Men det spolades sakta bort.

Igår kom jag hem 20 över 6, Jag hade då varit i stallet sedan kl 14.45, det var nämligen så att LIlla Nova har gjort sig illa så vi var tvugna att vänta på en vetrinär som skulle undersöka henne. Som tur var så var det bara små sår som hade orksakat det hela men nu ska hon stå inne dygnet runt till på tisdag, vi får se hur det går.

Jag skulle ju egetligen ha gått på yoga med Johanna men jag hann inte det . Vi får göra det nästa vecka istället.

Jag ska sanrt åka till skolan och hämta min studentmössa. Ahh jag längtar, jag vill se den nu nu nu! Men jag får vänta ett litit tag till=) .

Nej jag ska nog dricka upp oboyen nu sen ska jag rulla ivä till bussen=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0