Jag skrev våra namn i sanden

Nu är jag hemma efter ännu en dag på praktiken. Det är superkul och jag trivs fortfarande. Jag ska inte till Wilma idag men senare ikväll ska jag träna styrka. Jag måste ju bli stark, orka bära min egna kropp.

Just nu sitter jag och skriver en dagbok från praktiken, det är nämligen 1 av en rad uppgifter vi har nu när vi är ute på Praktik.  Det som ändå är skönt är att vi bara jobbar 5 timmar per dag så jag hinner skriva alla uppgifter;) När vi jobbade 7 1/2 timma per dag hann man inte det, för man har faktiskt ett liv utanhör skolan/praktiken också. Fast iböland känns det som om lärarna inte fattar det. Det är lite skumt för dom har väl ocså gått iskolan?

Nej man kanske ska äta lite mellanmål så jag orkar träna senare, styrketräningen idag är nämligen GANSKA s¨å tuff. Och juste för er som diggar Erik Saade ( stavning på det?) Så är han i Kista idag kl 6. Han var med i melodifestivalen i år och han är tillsammans med Molly Sandén.  Jag så dock träna istället.

Va folk växer snabbt det känns som igår att ni var sååå små..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0