Jag får ny energi..

Och jag lyfter från marken.. ?

Idag har jag bara varit hemma och städat.! Ja då undrar ni väl värför jag inte är i skolan? Jo för jag ska praktisera den här veckan och skolan jag ska praktisera på har studiedag idag vilket ledde till att jag var LEDIG idag.¨Och det ledde till att jag behövde städa. Det är så träkigt. Men det blir ändå ett bra resultat ;)

Lite senare ikväll ska jag träna, längtar typ dit för det är så skönt att träna, jag blir nog träningsnarkoman snart.. AAAh det vill jag nog inte bli .. Eller? Vill jag se ut som ett muskelberg..? Nej jag tror inte det.

Ja jag her egentliegn inte så mycket mer att skriva just nu för mitt liv är ganska tråkigt för tillfället ( Förhoppningsvis blir det bättre snart)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0