Is it enough to say that I miss you?

Jag har precis kvlit upp ur min säng.. Jag vaknade 07.07 men jag ville inte gå upp då så jag satte på One Tree Hill och nu har jag tittat klart på heela sesång 6 .. Jag måste jag köpa sesång 7 =) hehe Jag är en Nörd jag vet;)

Erica ska med mig ut tll Wilma idag=) Och vet ni =O solen skiner ( ta i trä) Det är såå himla mysigt när solen skinner. Jag tycker det är jättemysigt när man är i fjällen och det är fint väder. Åh jag saknar att åka skidor. Mamsi ska upp på påsklovet och åka skidor men jag ska inte förlja med för det ä den veckan Erica fyller 18 år=) Yeey då ska det partajas=) YEz! ONSADG FREADAG OCH LÖRDAG, ja ni läste rätt ... Hela veckan lång!

Jag ska bara dricka upp mitt tea nu sen måste jag fixa mig för jag ska gå om 45 minuter ..  (Vila för jag göra nån annan dag !)  Men hörrni.. Ta vara på solen medans den tittar fram, det ska iaf jag göra!






Puss och kram skumbannan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0