if we crawl until we can walk again..

God morgon, allt bra med er? Här är det bra fast ja har lite ont i magen, mendet går väl över under dagen.  Oj, det är mycket nu med alla pengar som ska in för studentskivan och till flaket.  Jag tar ju hand om det, fast jag tycker verkligen att heeela klassen har varit super duktiga och satt in pengar=)  Jag blir så glad när det inte blir massa krångel liksom =)  Och vet ni, Det är inte ens 1 månad kvar till våran studentskiva nu. Asså fatta! Det är liksom typ 72 dagar var till studenten.. Skrämande.

Om ca 2 timmar ska jag åka till skolan . Skönt med sovmorgon idag! Då hinner jag packa klart också eftersom jag ska direkt till johanna efter skolan.  Jag måste verkligen se till att jag får med mig allt annars blir det katastrof! Om det blir mång bra bilder kommer dom givetvis upp här imrgon eller på söndag=)

Juste jag måste bara berätta!!! Igår var vi inne i stan med skolan, vi gick statsvandring och tittade på olika kungar och det var sååå sjukt kallt! Jag har aldrig i hela mitt liv frusit så mycket som jag gjorde igår. Jag kunde knappt andas. Usch det var inte så kul. Det enda som var kul var när vi var utanför slottet så skulle dom byta vakter, Höhö det ser så sjukt kul ut och dom håller verkligen minnen. Dock kollade dom bäldigt mycket på oss för vi höll på att dö av garv när en tjej i min klass visade "rumpan" för dom. Haha, det var typ det roligaste på heela dagen=D  Tyvärr blev det inga bilder för mina händer fungerade inte.

Nej detta blir dagens första och sista inlägg tror jag ..



För ikväll ska det festas!!!

puss och kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0