I know what you like!

God morgon=)

Inatt har jag sovit i 12 timmar! Såå himla skönt måste jag säga.. Jag gick och la mig i min säng vi 9 för att kolla på tv för jag var sliten från gårdagen plus att min försklining inte var så bra men jag somnade på typ 10 minuter.. Att somna kl 9 på en lördagkväll ärr INTE bra .. Men ibland ¨får man göra det. Och jag måste bli frisk nu för jag ska på Afrodans ikväll och sen ska jag ju börja prkaktisera på tisdag på Byängskolan och då måste jag vara pigg och glad eftersom jag ska praktisera i särklassen där. Åh det ska bli superkul.

Kl 11.45 ska jag ta bussen till Wilma .. Och vet ni solen tittar fram lite idag också. så skönt.  Jag ska åka direkt från stallet till Afrodansen .. Jag har längtat jättemycket efter Afrodansen. Det e sååå jäkla roligt och jag har inte vari där på 2 veckor nu och det känns ju lite konstigt.

Nu kommer det komma lite bilder från allt möjligt =)


Denna stor catherdral gick vi in i sista dagen i Engalnd. Så himla balt.


Denna byggnad hör till Catherdralen, och här bodde munkarna.


Från en sak till en annan.. Men man är ju alltid V.I.P på Chaplins .. Bra eller dåligt? vet inte.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0