I got a plan

Usch jag känner att the update här är ganska dålig.. Men aja vad mer ska jag begära av mig själv? Jaghar typ inte ens ork att jobba med skolarbete.. Hur ska jag då ha ork att skriva här liksom??

Men förra veckan var väldigt hektiskt. Jag var inte hemma en enda kväll, det var nånting varje dag. Som tur var så var det ju roliga saker men ändå, man blir ganska trött.  I helgen har jag varit i stallet och myst.. Åhh det var så mysigt att rida i lördags för det var ju så himla fint väder. Både jag och Wilma Älskar det.  Igår var det äckelväder så då red jag inte.. Blöö för snö!  Sen har jag varit hundvakt med Emanuel åt Ericas hundar för dom har varit i London, och dom komer hem inatt. Dom hundrana är något extra!

Nej jag ska nog göra mina mackor till skolan och fixa mitt hårnu för tiden börjar rinna iväg.

puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0