He is just a city boy

Det var sååå himla skönt att sova i sin egna säng inatt! Jag har ju inte sovit i den sedan förra lördagen eftersom jag har varit i engalnd och kom hem i lördags natt och sen från söndag till åndag hade jag film kväll hos Erica =) Det va mysigt.

Jag har ju ingen kamera men jag ska försöka få tag i lite blder från england så ska ni få se=) Dock bodde vi i ett ghetto så det blev ingen pub den här gången.. Men förhoppningsvis kommer jag  att åka tillbaka någon dag och då blir det en pub!

Jag tränande ju inte på heeela VECKAN så jag kände mig lite oversize när jag kom hem men igår så tränade jag, och då följde lilla Johanna panna med=) Hon skulle prova på så förhoppningsvis kanske hon börjar=) Det är ju alltid roligare att vara två när man tränar! =)

Snart ska jag åka till Wilma=) Jag saknade henne jättemycket när jag var borta=( Hon e ju min lilla bebis! Fast jag ska nog klä på mig ordetligt idag för det ser ut som om det är ganska kallt ute.. Brrr ...

Har ni tittat på Glee någon gång? Jag har totalt fastnat för det=O Det gick i england och dom spelade deras låtar på någon musikkanal också så jag har blivit helt nere i det typ.. Nördigt jag vet! höhö. Men man får vara nördig ibland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0