fight for this live.

Nu sitter jag i skola, det är ärligt rätt sååå tråkigt. Jag ska vist till stallet efter skolan ändå men det blir typ bara fram och tillbaka. Sen måste jag jobba med min APU rapport.. Det går verkligen lååångsamt framåt med den och det är inte bra för det ska in typ nästa vecka eller till och med kanske den här veckan.. Bråttom Bråttom!

Jag önskar att solen ska titta fram snart för jag börjar bli riktigt trött på detta skitväder.  Och man blir så jäkla trött av vädret också-_- bläää ..  Jag vill bara lägga mig under täcket och göra absolut ingeting. Det är sköänt att det inte är så långt kvar till påsklovet faktiskt. Jag ska verkligen ta vara på påsklovet. Sova mycket och festa mycket. Erica fyller ju 18 då så det blir feest heöa veckan, och mamsi är ju inte heller hemma så det är FF =)

Nej jag ska nog återgå till mitt arbete nu fast jag är typ klar så jag har egetligen inte så mycket att göra men äh... Nått finns det väl att göra?

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0