Fast car

Nu ska jag snart sticka iväg till paraktiken.. Tråkight. Eller nej inte tråkigt men jag saknar skolan lite och har ångrat mig lite att jag valde en särklass som allra sista praktik. Men men jag får en erfarenhet iaf, så får jag se på saken.

I fredags var jag hundvakt =) Enn jättemysig och snäll hund. I Fredags åkta jag in till stan med Erica och fikade sen ¨kte vi hit och tittade på melodifestivalen. FY FAAAAAAN säger jag bara-.- Ofta Anna bergendahl vinner.. Jag hoppas att hon inte ens klarar av Kvalet! Fatta Ingen kommer komma ihåg hennes låt under euorovision.! Så hon kommer hamna på sista plats!!!! Salem Al Fakir borde ha vunnit!!! Eller har jag fel? Eller kanske Man Boy, den var också bra. Men iaf INTE Anna.. BUUUUU för Anna !!!

Nej ska gå på toa nu sen fixa väskan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0