en kvinna kan gå i en mans byxa men en man kan inte gå i en kvinnas byxa...

Nu är jag hemma efter en lång dag på skolan men jag ska snart iväg och träna. Men det känns inte så kul för min kroppa har jag protester den här veckan så jag ska nog ta det lugnt ändå på träningen så att jag inte gör illa mig. Det vore ju synd.  Jag kan ju inte sluta träna nu. Jag har liksom gått ner 2 och 1/2 kil0o på ca 6-8 veckor så jag tänker inte sluta nu och jag känner defenetivt att jag börjar bygga muskler på ställen som inte var så tränade.

På skolan i dag var det en konser. När man hör att det ska vara en koner på skolan så låter det oftas såhär i våran klass: NEEEJ!!!! Men idag var faktiskt konseren väldigt bra! Jag har filmat en liten snutt med jag orkar inte lägga in den nu så det får bli lite senare. Dom hade också gjort som en liten film till så det var faktiskt skitkul=D Det var iaf bättre än att ha idrott.

Nu ska nu få höra en låt som jag har fastant för, den är nog ganska gammal ( jag vet inte) och den är ganska hemsk med den är ändå så bra.  Man måste verliken lyssna på texten liksom =) Den är skriven av Sober.
Okej bara därför funkar det inte=S Men om ni vill kan ni söka på Youtube= Sober- Amir och Erik! den är värd att lyssna på!

puss o kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0