Bad Boyz

Att förlova sig verkar vara en trend? Eller vad tycker ni.. Man hör om fler om fler unga som förlovar sig. Varför? Man har inte ens levt hälften av ens liv och man tror att man har hittat den rätta ( efter 1 månad) ? What´s up with that? Ni känner knappt varndra. Ni som är förlovade tänker säkert bara guuud vah hon är avundsjuk men det är fel! Jag vill inte vara en förlovad 18 snart 19 åring... självklart kan man hoppas att det håller för alltid! Vem önskar inte det?  Men att förlova sig etfer 1 månad? INTE okej ..



Är det bara jag som diggar Navy CIS?? Så jäkla bra, jag och mamsi tittar alltid på det medans vi äter, och då undrar nu såklart varför jag sitter framflr datan nu när Navy går på tv? Jag har tittat på TV nästan heeela dagen oh är ganska trött på det just nu faktiskt!

Nä ska ganske göra något nyttigt? Som att skriva ner allt jag har ätit dom 2 senaste veckorna till mitt livstillprojekt till gympan?? Det låetr som en bra ide;)


Kommentarer
Postat av: josefin

Jag har vart förlovad och det ångrar jag! Det var ett STORT misstag för jag var för ung!.. eller Vi hade ju vart tsm i ett år och jag tyckte att allt kändes underbart. Men när vi vart förlovade i nästan ett år åkte jag till sälen i 4 dagar, vi hade aldrig sovit utan varandra under våra två år. När jag kom hem så märkte jag att någonting va helt fel. Så jag blev tokig och fick reda på att han vart otrogen under alla dessa 4 dagar. Det var nog bara fel kille helt enkelt.... hur kunde jag lita på någon som vart otrogen i ALLA sina tidigare förhållanden!!!

2010-03-05 @ 01:48:13
URL: http://josterholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0