Angels cry

Puh, nu är jag hemma efter en lång dag. Eller den har gått ganska fort faktiskt. Det var min första dag på praktiken idag och jag supertrivs. Barnen är så härliga och personelen sjukt trevilg. Så skönt att man trivs på den sista praktiken man gör innan man går ut skolan. JUSTE!!! Våra studentmössor har kommit nu =). Jag ska hämta min på fredag och då lovar jag att jag tar kort och visar här. Mösspåtagningen är dock inte försen den sista April.

Wilma plutten mådde super också, det är så mysigt att vara i stallet när solen skiner och det blänker såå fint i Wilmas päls. Fast hon har jäkligt mycket påls just nu, jag verkligen längtar verkligen till Wilma får sin fina sommarpäls, förhoppningsvis är det inte långt kvar dit.

Jag har redan ätit middag så det ska jag inte göra nu.. Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra nu, dryga runt här hemma eller nått, inte vet jag.

puss och kram skummbannan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0