the gal need a man!

Nu är jag hemma. Jag har varit hos pluttan nu på morgonen och idag var det li bättre för henne eftersom det inte var så varmt och så mycket flugor. Tyvärr rinner hennes ögon massor så hon får gå med en fkughuva på sig så hon ser ut som en liten älg eller nått liknande:P

Nu ska jag inte göra så mycket, eller om det spricker upp ska jag åka med Erica någonstans och bada, fråga mig inte vad det heter för det kommer jag inte ihåg.. Men om det inte spricker upp blir det nog en liten sväng in till stan ändå för att hitta på något. Man kan ju inte sitta inne heela dagen för det är jue ändå vaarmt ute!





Nikke nyfiken och han kusiner =)

Puss på er allesammans

Kommentarer
Postat av: katt

haha retard

2010-07-06 @ 22:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0