i could really use a wish right now

God morgon solstrålar.

Idag är det oxå fint fint väder.Så sköönt liksom. Just nu står rörmokkaren och mammsi utanför fönstret för rörmokkaren har varit här för att vprat varmvatten slutade fungera igår.. Jag som hade längtat så himla mycket efter en dusch så kommer bara kallt vatten.. Då blev det snabbt hem till Erica och duscha istället. Men nu verkar iaf varmvattnent funger!

Jag hoppas att det blir att åka och bada nånstanns idag för det är ju så fint fint väder.

Men nu ringde jag iaf till täby pedagogerna och imrogon kl 10.00 ska jag dit på intervju! Spännande spännande!

nä ska nog städa lite nú och kanske cykla runt hagby en sävng innan dagen drar igång på riktigt!

Ha en fin dag allesammans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0