2 låtar på 1 dag det är bråttom

Nu är jag äntligen hemma efter ännu än lång dag i det fin fina vädret.. Jag har egntligen varit hemma en gång tidigare idag men då var jag bara hemma för att titta på ONE TREE HILL som äntligen har börjat igen!=) Det är det bästa pogramet som någonsin kommer att visas på tv, jag lovar!

Jag sov hos Erica inatt för vi skulle upp tidigt imorse för vi skulle till satllet så jag e lite trött nuför vi var inte i säng försen vid haöv 1 sen så somnade vi säkert inte försen vid 1 men men, sova kan man göra senare i livet eller hur!??

Under dagen har jag, Erica och Alexandra legat vid eriksdahlsbadet och myst men det blev för varmt så vi var tvugna att sätta oss i skuggan den sista tiden för vi höll på att smälta bort. Så varmt var det. När det är såhär varmt ska man egntligen ligga vid en sjö för där fläktar det lite mer än vad det gjorde vid Erksahlsbadet.

Nää nu ska jag nog lägga upp lite blder på FB och sen ska jag gå och vara lite social med min mamsi innan vi ska hoppa i sängen ;)

juste jag stod ju på loppis igår, jag tjänade 140 kr..Inte så mycket men det är lite till en kryssning eller nått sånnt?=)

Nu kommer det jag hade på mig i fredags när jag var på tegel en sväng och sen lite bilder från idag=)


Leggings: Oxegyn (stavning) London
svart pösigt linne: Gina Tricot
Rött baslinne: Gina Tricot
Kofta: H&M

 



                 
                                             Jag, Erica och Alexandra idag =)

God Natt allesammans<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0