please try to understand

Idag är en ny dag med nya problem.. Nej så får man inte tänka, det är en nya dag och nya minnen kanske? Det är iaf skola idag, första dagen på allra allra sista terminen på skolan.. Det känns lite läskigt och så stort.. Tänk liksom när vi satt i 1:an och planerade studentet och nu är det inte alls långt kvar .. Väldgt skrämmande och tiden har gått alldeles fööör fort!

Men jag hoppas att det blir en bra termin med många roliga minnen tillsammans ! Nej nu måste jag klä på mig och fixa mitt hår sen bär det av till skolan =) Om det är fler som börjar skolan idag så hoppas jag att ni får en superfiin dag och till dom som inte börjar skolan idag, NJUT av de sista dagana på lovet!




Nu vandrar jag till skooolan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0