When yu break free and walk in my door

Oj! Nu var det längsen! Eller aa två dagar men jag har inte varit hemma så myclet i helgen typ. I Lördags var jag i Norrtälje och myste där! Jag köpte då en ny bikini och en ny fin sommarträja. Superfiint! Bilder kommer nog kanske seare=). Sen igår så var jag i Örebro.. Ni undrar väl vad jag gjorde där? Joo det ska jag berätta. Jag var och tävlade en häst på travet. Fast det gick inte aå bra, han kom utanför peng=S Tråkigt. Men men.

Meen det var såå himla varmt i bilden på vägen dit och hem för det fanns ingen AC.. Gaah jag höll på att bli galen. + att man inte kunde öppna fönsterna där bak! Tillslut var jag tvungen att flyya fram för jag höll på att kryp ut ur m8itt skin. Och vet ni vad jag märker när jag kryper fram?? Att rumpvärmaren är på! Ohhh vad galen jag blir.. hoho-_-

Vill ni veta nätt jag fick reda på i lördags också? Ni vet låten bleeding Love som Leona Lewis sjunger? Vet ni vem som har skrivit den? JESSE MCCARTNEY! Det viste ni itne vah! Hihi Han har även spelat in sin variation (hur det stavas?)  Coolt vah! Åhh + att han e såå snygg! Fast jag tycker han var snyggare när han spelade i Summerland. KOmmer ni ihåg den serierm? Zac Efron jvar också med i den serien.=) Två snyggingar! =) hihi

Idag har jag soolat heöa dagen=) Och det ser man=) Jag blir bara brunare och brunare=) wohhoo=) Fast nu har jag tagit paus tills imorgon. Jag måste bli lite piggare tills ikväll då jag ska till stallet=) Det går inte att vara där mitt på dagen när det är såhär varmt asså! Man orkar ingenting!

Nej nu tror jag jag har uppdaterat ordentligt:P hihi



Jessy Mccartney med Bleeding love


Vilken variation tycker ni är bäst?

Kyss

//K

Kommentarer
Postat av: AmandaKling

Sv: Åhh tack (:

2009-06-29 @ 15:28:45
URL: http://amandakling.blogg.se/
Postat av: johanna

Japp ;)

2009-06-29 @ 15:33:48
URL: http://johannamariah.blogg.se/
Postat av: AMANDA -

nej det var ingen höjdare ;p

men du får prova den du också. du kanske älskar den =)

2009-06-29 @ 16:34:29
URL: http://aujmalm.blogg.se/
Postat av: Anonym

rught!

2009-06-29 @ 16:48:06
Postat av: bellaahkarlsson :)

Norrtälje är inte mycket att mysa i ;o

2009-06-29 @ 22:26:23
URL: http://karlssonb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0