Vi håller på med musiken tills vi fucking dör!

Okej nu e jag hemma från täby! Blev ingen jeans kjol=( Kanke imorgon istället om jag hinner=) Men det blev två örhängen istället och en jättesöt t.shirt=) (bilder kommer senare)  Jag måste bara säga att det finns en del knasiga männsikor runt omkring asså! Men vad vore vrlden utan dom? Hihi! Nägra knasiga männsikor måste det ju finnas=)

Om tyå en kvart blir jag hämtad=) Sen e jag väl borta ett bra tag=) Jag ska kanske in mot stan ikväll och gå på cybertown om det är öppet=) Hihi ! Det e såå himla kul! Man kan verkligen ta ut alla sina agrissoner där ! Haha  Nej jag kanske ska ta en macka innan jag åkr? Annars blir jag så grinig och orkar ingenting! Det är vikigt att äta tycker jag ! Heller 2 kg för mycket än för lite! Helt ärligt!  Vad tycker ni? För smal/lagon eller 2 kg för mycket? Spelar det någon roll för er?  Jag bryr mig absolut inte!

Nej nu ska juag ta en macka med ost på=) Mums!

Kyss

//K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0