Sitt ner i klassen för nu är det mitt namn som är skrivet på den svarta tavlan!

Tillbaka nu.. Nu har jag varit 8i stallet i några timmar. Mysigt det var. Och inte såå himla varmt heller, det gick liksom att rida.  O Lilla Wilma var jätteduktigt=) Min lilla tjej! 

Imorgon blir det lunch hos E´s mormor! Det ska bli mys! Det var längsen vi åt middag med henne! Hon är som en extra mormor till mig eftersom min mormor är död=( Men jag är glad att jag har henne för hon e  urgullig=). Och bjuder alltid på såå himla god mat! Har jag tur kanske det blir nån god efterrätt... Glass kanske. mmm det ska jag äta nu! hihih

Det sk blir bad imorgon hoppas jag på också! =) Sköönt med bad.. Svlaknde i denna värmen=)  Sen blir det stallet imrogon också. Fast på kbällen också för jag bara vägrar att vara i stalllet i den här värmen!
 
Vet ni.? På söndag kväll kanske jag ska åka till gotland i 2 dagar. Det ska bli mysigt=) Jag ska åka med E´s familj. Dom har jag alltid roligt med=) Bästa familjen! Jag bodde typ hos dom i 2 år för jag inte tyckte om min mamsis pojkvän!  Men nu e inte dom tillsammans längre så jag bor hemma. Men snart flyttar jag väl ute. Eftersom jag tar studenten nästa år=) Hoho

Nej ska nog kanske lägga mig? Jag ska ju upp typ halv 9 imorgon.. Fast en goooood lunxh väntar på mig då=) mohhahah



Michal Jackson med The way you make me feel.




Kommentarer
Postat av: moa

sv : Aa , ha de bra (:

2009-06-30 @ 00:05:58
URL: http://moaekvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0