regniga dagar nu e det payback!

Åhh sol idag också! Shit va skönt! Igår var jag ju hos B! Hur mysigt som helst! Vi drack lite (ganska mycket) lekte en musik lek, och hade det jättemysigt! Jag som itne hade tänkt att drick eentligen! Men när man blir bjuden är det bara att tacka och ta emot! haha"! Hon fick en blomma och en kort av mig för jag viste heöt enkelt inte vad jag skulle köpa!

Jag och mamsi kom iaf hem halv 1 i natt! Och oj va kul vi hade från bussen och hem asså! Mamsi hade varit på tegel och kollat på smalare en thord så jag mötte henne vid bussen så vi kunde ta sällskap hem! Egentligen skulle hon ha skjussat mig på cykeln men det klarade hon inte så det jag fick skjussa henne istället och vi höll på att skratta ihjäl oss så till slut var vi tvugna att hoppa av cykeln och gå hem! Hoho Det var msyigt dock!

Jag vaknade iaf klockan 11 idag! Helt utsövd! Såå skönt! Och å gick jag typ direkt ut i solen=) Och nu har jag blivit lite brun=) hihi KUL=) Jag älskar att vara brun!

Snart ska jag åka till stallet! Ska inte rida dock för det e det alldeles för varmt till! Men måste ju dit och se till att hon har det bra!

Hoppas ni får en mysdag! För solen here I come! =)

Kyss

//K

 

SOMMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0