När ska turen vända?

Oj. Dagen var toppen fram tills nu! Jag fick inte boxplatsen! Dom tyckte jag var för ung och oerfaren=S Jag fyller fan 18 i augusti och jag e fan inte oerfaren! Jag har jobbat med hästar i drygt 5 år! Jag har gjort det jobbigaste jobbet och jag ger aldrgi upp iförsta taget! Och vadå inte kan ta ansvar!? Jag är en av dom mest ansvarfulla människor som finns på denna jord!

Jag undrar verkligen när turen ska vända för min del? Hela den här våren har varit knas! Jag har helst inte velat vosa det för någon men snart orkar jag inte l längre! Shit nu låter jag som nån men massa problem och det vill jag verkligen inte för det finns dom som har det trippelt så illa som jag! Men allt känns inte så roligt just nu!

Aja nu till nått roligare! =) Jag har blivit lite brun idag=) Fiint fint=) Hihi ! Skönt! Sen ikväll kanske den blir en sväng ut med BF och några kompisar till henne=) Mysigt! Och id et här vädret! Det gör det ännu bättre!

Mumis! Till middag blev det äggröra! =9 mycket gott och till det hade vi hårda mackor, gurka och skinka! Så jäkla gott asså! =) Äkta sommarmat! Och värt att prova om ni inte redan gjort det!=)

Danish & Puttiz & Olivia med Min grej!

Kyss

//K

Kommentarer
Postat av: Anonym

snälla skriv inte så många utropstecken det är jättejobbigt att läsa:P

2009-06-26 @ 08:45:15
URL: http://kristiine.blogg.se/
Postat av: Amir Bitch

Kul att du gillar min blogg :)

2009-06-26 @ 09:10:09
URL: http://gaybloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0