När Jag dricker blir Jag full, När Jag blir full så blir Jag glad!

Oj vilken natt.. Jag kunde verkligen inte sova.. Skumt asså, för jag brukar alltid somna så fort jag lägger mig i sängen men icke sa nicke.. Jag gick å la mig typ kl 23.00 sen låga jag och tänkte på massa skumma tankar som jag just nu inte kommer ihåg.. Men vi typ. 00.00 så kunde jag äntligen somna men tror ni inte jag vaknar typ 1 timma senare av att min lallasyster ska gå och lägga sig? Tror ni jag kan somna om? NEJ åhh jag höll på att bli gaaalen! haha

Fast det är bra att man har ledigt idag för att vi håller på att måla om vårat hus och dom börjar typ hur tidigt som helst på morrnarna så jag får ingen sovmorgon alls men det fick jag idag =) Åhh  det var väll endå tur eftersom jag sov lite inatt;) Och nej de som målar är inte snygga! Fett fula med andra ord men grymt trevliga måste jag säga!

Om typ snart kommer jag att bli hämtad för jag ska ut till Wilma=) Asså jag tror inte att en som INTE håller på med hästar förstår hur mycket en häst kan betyda för en ? Speciellt om man t ex har det jobbigt hemma eller i skolan eller vad som helst. En häst kan man berätta vad som helst för utan att den sprider det vidare, man kan gråta dom bryr sig inte dom bara står där och kollar på en med sina stora bruna ögon, man kan vara hur ful som helst men dom bryr sig inte. Det finns ett uttryck som säger "om du ger hästen ditt inre så ger den dig sitt yttre" och det är helt sant! Det ända en häst begär ar att bli älskad och få mat! Fast aaa så e det väll med de flesta djuren! Jag förstår inte hur folk kan vara så gryma när dom misshandlar sina djur? Det e bara för hemskt!!!

A men iaf efter stallet ska jag hem och göra mig i ordning sen bär det av igen ;)  Jag hoppas att det blir en kanon dag fast i mitt horoskop stod det att midsommarhelgen skulle bli en besvikelse för många lejon? Inte så kul att läsa men men man för göra det bästa av sitiationen! =) Eler hur;)




Nu kommer Janet med heartache on the dance floor!

Hmm ? Gillar jag bara sån här musik? svar: NEJ jag lyssnar även på svensk hiphop! hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0