Jag tar mig landet runt för att göra MIN grej!

Uhh.. Hahah .. nu håller jag på att göra mig i ordning för att snart dra vidare.. Stallet var underbart som vanligt. Fast på vägen hem stötte vi på ett fart hinder? Och det gick väääldigt låångsamt. Stllet ligger nämligen långt ute i igenstans där dom firar midsommar som bara den så vi kom jue självklart bakom en traktor med  släp.. Vis det såg väldigt mysigt ut men man blir jue lite irriterad när människan som sitter och kör inte kan åka åt sidan!  Men men..

Juste det där om att lejonet sa bli besviken i heögen stämmer ganska bra faktiskt! Det e nästan läskigt vad bra horoskop funkar ibland asså!  En annan tanke som slog mig idga var "varför finns det sniglar"?  Dom slämmar jue bara ner och jag tycker så synd om dom för att dom dör typ alltid för det e någon som trampar på dom eller kör lver dom. INTE SNÄLLT asså men det e väl så naturen funkar? Haha

Nej nu ska jag fortsätt med det jag höll på med annars blir mamsi gaalen ;) hoho men ha en super midsommar =)

kyss

// k



Detta är B.F.V (Bröderna från väst) Med låten det bara e så!

Kommentarer
Postat av: Olli

Tack så jätte mycket!! =)

2009-06-19 @ 22:48:19
URL: http://oliviaandreea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0