Jag stod kvar när du gick

Okej.. Nu är klockan 20.26 och jag tror att jag kommer att smälla av snart! Jag är såå himla uttråkad så det inte finns ord för det! Gaah jag bilr galen! Det finns inget att göra! Ingen e ju hemma! Eller kanske det e nån som e hemma men jag känner inte för att dricka.. Men det vill ju alla andra! Galen jag blir! Jag har redan städat, gått promenix, ja jag har i princip gjort alt jag kunnat för att hålla mig sysslesatt men det går inte längre!  åhh jag blir CRAZY !

Fast tidigare idag så satt jag och kollade på lite youtube klipp och det finns en del roliga! Och eftersom mitt största intresse är hästar så sökte jag ju självklart  på hästar och shit vilka roliga klipp det fanns asså! haha Jag skrattar fortfarande av det =)


                        


här är 1 av klippen som jag skrattade åt! Och jag lovar! Det finns måånga fler!  Jag hr aldrig ramlat av (A) Okej där ljög jag Hihi! Jag har ramlat av nästan fr mycket känns det som iblan men man säger ju att man ska ramla av MINst 100 gånger för att bli en bra ryttare!  Och jag tror inte jag har så många gånger kvart men jag kan inte säga att jag är en grym ryttare för det ;) 

Nej nu ska jag gå och ha ännu mer tråkigt! Men hoppas ni får det roligare =)

Kyss

// K



life is short, break the rules, forgive quickly,
kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and
never regret anything that made u smile

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0