Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lugnor!

Klart! Nu har jag tagit en promenix med vovven =) Det var mysigt men blev lite blöt om mig fötter för mina skor är trasiga, inte så kul men det e ju egentligen sommar så man ska inte behöva bli blöt öven om man ha trasiga skor! Haha fast det e väl typiskt en svensk sommar.. Är det inte det?

När jag var ute med Sasha så stötte vi på ett rådjur=) Ett väldigt gulligt sådant fast sasha ville allra helst springa efter och jaga den .. Inte bra  Fast hon skulle jue aldrig göra illa den bara jaga ! Haha hundar e söta;)

 Hon e rätt så söt och det syns att hon e lite gamal =) Fast hon är lika pigg som hon var när hon var 1 =) Och det är väl ändå tur!

När jag kom hem kollade jag på Robin Hood! (otecknade). Det gick ju varje dag på 5 för några år sedan och ja kollade alltid på det! Fast sen väste jag upp och började gilla serier som The O.C och One Tree Hill! Men idag gick Robin Hood på 4 och eftersom jag inte hade så mycket anna att göra så kollade jag på det och dirket efter där vart det Oliver Twist.. Inte lika roligt.. Fast det var okej ändå för jag åt glass med varma hallon och vit smält choklad=) Mumsi
 Riktigt gott må jag säga!

Nej nu blir det  ? Jag vet inte vad jag ska hitta på men nått kommer jag väll på=) Kanske går en ormenix till fast med mamsi då, hon hade lust att gå en sväng så jag kanske e snäll och följer med henne=)


Kyss

// K

Kommentarer
Postat av: Jennifer

SV:hehe, aa typ, men man har ju hela natten på sej så det är lugnt =)

2009-06-20 @ 16:23:28
URL: http://jenniferbengtsson.blogg.se/
Postat av: niki

Mumsigt :) söt vovve

2009-06-20 @ 19:38:09
URL: http://niczue.blogg.se/
Postat av: Madelene - Malle

Skönt med promenad!



Har du haft en trevlig midsommar?





www.mallesplace.blogg.se



Bloggen om en helgalen, småländsk 17åring med stort foto intresse.

Älskar mode men följer inte strömmen!

Designar och syr egna kläder, kolla in och kommentera!

Skriver om mitt liv som en NORMAL 17åring.



see ya!

www.mallesplace.blogg.se

2009-06-20 @ 20:20:13
URL: http://mallesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0