jag går upp klockan 5 och jag är trött på det!

nu, nu! Nu e jag ute hos A =) mys! vi sitter här och gör ingenting.. hoho! men vi har mys endå=) Åh det e så fint när vi ser hästarna beta i hagen=) Bilder kommer dock inte försen på onsdag! Hihi !

Min dag har varit bra och det har gått kanske snabbt=) Mohhaha! Som tur är ! Fast aaa det blir nog bra imrgon också för då blir det stall n'stan hela dagen sen blir det mycket sol! Jag ska ligga och steeeka =) haha Tänkte ta olivolja på med då kan man få så fula brännskador!
 
Ohh jag såga Ola på tven! :O Han e ögongödis! =) Och hans röst! Hmm jag smälter ! hihi ! Ni kanske tycker jag e heel knäpp men det tycker inte jag! =)

Mangas e också här=) A´s familj hund=) Hihi =) En stor Rottis! Han e den msyigaste hunden på denna jord! Fast han e bortskämnd! Haha jag fick sitta och mata honom idag=) Men det gör mig inget för han e såå himla söt=) hihi


Nej nu måste jag vara lite social=) Jag får ändå låna hennes dator=) hihi fast hon pratar med en kompis samtigt på skype så hon klarar sig nog =) mohö! Nej men ha e najs kväll =)

KYss

//K

Kommentarer
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Tusen tack :D :D

2009-06-22 @ 23:06:41
URL: http://sofieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0