I used to save the troubles for an other day!

Mhhhh.. Hemma efter en låång dag! Jag åkte hemifrån runt 10 då jag blev hämtad. Då åkte jag tills E´s mormor och oljade hennes staket och blev bjuden på lunch =) (Jag ska på middag imorgon) Sen fick jag lite update från E =) Hihi ! Vi har inte setts så mcyekt på senaste så hon hade en del att berätta=) Alltid kul att lyssna på henne=) Hon berättar så roligt jämt!

Efter lunchen åkte vi till Rösjöbadet ocg träffade G. Fat vi gick hem till G innan vi gick till badet och från honom gick vi till badet och det kan jag tala om för er att det var väldigt jobbigt.. Det är egentligen inte såå himla långt men han skulle ta en massa omvägar + att det var så varmt och jag hade en långärmad tröja på mig=O Varmt varmt varmt! Tänkte va med dom ikväll men jag kom hem för typ en halvtimma sedan så jag vet inte om jag vill gå ute ikväll.. Men imogon så! Då ska jag ut! Varesig dom vill eller inte! Mohahahahahahaha

Men nu ska jag nog ?? jag vet itne vad jag ska göra haha ;) Men ha en msyig kväll=)

Kyss

//K


Kommentarer
Postat av: mysan

Svar: tack, fin design du med ;)

2009-06-30 @ 22:13:19
URL: http://myisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0