I´m falling in love with your favourite song!

God morgon=) Ojj jag är verkligen uppe tidigt idag men jag ska ju bli hämtad halv 10 plus att det är så sjukt varmt på mitt rum för solen står på där på morgonen.. Sjukt jobbigt kan jag säga så jag funderar på att lägga mig i vårat gästrum där nere för där e det skönt och kallt=)

Åhh det e så mysigt med sol=) Hoppas det blir såhär fint hela sommaren=) Vost det kan få regna ibland så att det inte blor så fruktansvärt tirt.. För då kan man inte tända brasa och grilla=(  PÅ fredag ska jag hem till J=) På en tjej kväll=) Ska bli mys för det 'r inte ofta vi träffas nu på sommaren =( Sen kanske E ska följa med också =) Så det blir nog kul!

Nej ska nog äta frukost nu. Ska steka ägg=) MUmsi och lägga det på en rostad macka med gurka på=) Mumsi.. vist låter det gott=)?

ha en fiiin dag i solen och drick mycket! =)

Kyss

//K

Danish med 1 Hand i luften

Kommentarer
Postat av: Du vet inte

aaa jag tycker om båda på olika sätt

2009-06-30 @ 12:10:18
URL: http://duvetintee.blogg.se/
Postat av: Marina

sv: åh tack så jättemycket du! :)



allt väl med dig?

många kramar!

2009-06-30 @ 17:21:45
URL: http://ironic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0