Fan det här är fuckt upp och jag fattar ingenting!

Hemma, ätit och nydushad=) Idag har varit lite bättre än igår! Igår var extremt tråkigt! Kul idag! Och roligare kan det bli! Ska ut med min BF Ikväll=) Undrar vad vi ska hitta på?! Det e lite roligt för BF det står ju för Best Friends typ men pogramet jag går på Åva förkortas också som BF =) (Barn och fritidspogramet ) Vilket andra kallar för barn uatn framtid? Stämmer det? Ha det tror jag inte!  Det är ett av det få pogramen som man "blir" någonting när man tar studenten! Jag blir barnskötare=)

Oj måste jag bara säga! När jag var i stallet idag så var det jättefint väder när vi kom men sen öppnade himlen sig och regnet bara öste ner=O Så ingen ridning idag då=( Men det blr det hela veckan =) Så det så! Jag ska tillochmed sova där från måndag till tisdag!=) Mysigt!

Asså det e verkligen långt kvar tills jag blir 18 nu asså! =) jag längtar så fruktansvärt mycket ! Den helgen ska det festas non stop! åhh nu blev jag sugen på non stop:P hihi Fast jag ska inte äta choklad(A) Får så ont i magen tråkigt nog! Jag tycker inte att det skafinnas allergier! Det e verkligen bajs!

Nej jag kanske ska sminka mig? Jag vill ju inte skrämmas när jag går ut:P haha Ha en mys kväll=) Kanske uppdaterar om jag inte kommer hem alldeles för sent;) Ska ju upp tidigt imorgon! =)

Kyss

//K

Medina med förbjuden frukt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Førsta gången på din blogg :)

hej hej vinka

2009-06-21 @ 18:29:15
URL: http://tuscha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0