Dunka dunka bitch!

Jag vaknade imorse när min syrra började spela skithög musik=S För hon skulle till jobbet, inte så roligt. Men men då var det bara att gå upp och äta sen lägga sig i solen=) mysigt=)  Och jag blir bruun=) Hihi .. Nu börjar det verkligen synsas och det blir sådär sääxigt brunt

Idag ska jag iaf sola sen klockan 13.00 blir jag hämtad för jag ska åka till sala med en häst =) Sen kommer jag väl hem vid 18 igen;)  ska inte bli så kul att sitta i en varm bil i detta fina vädret dock! Vill helst soola och bli brun.  Men det ska ju blifint väder hela helgen så kan ju sola då. Och imrogon kanske jag ska till nortälje och gå på nån blues grejs! Kul sen på fredag kanske det blir eriksö i vaxholm om jag inte ska med till örebro för en hästa ska starta på travet där=)

Nej jag ska nog ta och äta lite lunch fast jag inte är hungrig-_- Men e tyo itne hungrig i detta väder, iaf inte jag ;P


Kyss

//K

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hoppas det ens e bra musik du plågvacknas till!

2009-06-29 @ 12:22:22
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0