Alting som vi gör nu är skrattirriterande

Oj! Igår var himlen svart när jag gick hem från sällskapet jag var på igår, det till och med oskade och blixtrade lite.  Det var faktiskt lite läskigt . Det kanske låter töntigt men det e läskigt! Men iaf, det blev inte alls sent igåt egentligen. Eller aa jag gick hem från sällskapet vi halv 9 men jag somnade inte försen vi 00.00 för jag satt uppe och kollade på Billy Elliot en såå sjukt bra film! Ni borde spana in den=)

Idag ska jag ut och gå med Sasha, det e min BF mormors hund=) hihi hon e såå söt! Fast ho e rätt så gamal (hon fyllde 10 i år)  det ka bli mysigt, bara det inte börjara regna! Jag har fått nog av regn nu!  Men det ska ju bli bättre väder i veckan så då sa jag ligga ute och sola för jag tänker banne mig inte vara vit när jag kommer tillbaka till skolan! Mohaha mitt sista år i skolan =) ÄNTLIGEN det e bara 3:an kvar sen e det slut, over Kapush =) haha Fat jag kommer nog att sakna skolan lite åndå!

Nej jag kanske ska klä på mig för jag blir hämtad om en halvtimma! såå aa men have a nice day=)

kyss

// K



Detta är Jakkish ft. Olivia med låten När du gick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0