A whole new world!

Yippi=) Äntligen har jag fått köpt dom nya jeansen=) Jag köpte också en ty t-shirt=) Superduper fint! Fast kjolen sved lite i plånboken! Det kostade 300 kr men det var värd det! Men t-shirten däremot var billig! %0 kr fast det var ju på rea såklart=) hiihi Nöjd e jag iaf!

             
Jeanskjolen=) 300 kr från H&M                  t-shirt =) Från Gina Tricot 50 kr

Men en grej son jag inte är nöjd med idag är atr jag tagit ut min navel piercing=( Den blev infekterad för ett tag sedan då det kom in typ smuts eller nått så min kropp stötte ifrån sig piercingen=( Skumt! Men jag ska låta den växa igen tills i vinet så får jag se om jag tar en ny? Fast en tatuering ska det bli till vintern iaf! =)

Det kanske inte blir så himla mycket uppdatering dom närmaste 2 dagarna för jag ska sova ute hos A som bor mitt ute i ingenstanns;O Hoho Fast det ska bli mys=) Och man får räkna med sånt ibland när man har en häst! Fast det ska bli lite skönt att hon antagligen snart ska flytta närmare=) hihi

Nu ska ni få lyssna på en grym kille! Hans namn är Nick Pitera! Ni kanske har hört honom förut men för ni som inte har det! Det är värt att lyssna!



hoppas ni får en myig kväll! Kanke ute i solen ? inte vet jag! Och jag kanske kan få låna A´s dator och skriva ett litet inlägg senare men vi får se! =)

Kyss

// K

Kommentarer
Postat av: - HANNA

Nice shopping! :)

2009-06-22 @ 19:27:59
URL: http://hnaolsn.blogg.se/
Postat av: SANNA

SV: vsg! :) allt bra?

2009-06-22 @ 19:28:53
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: Ellinore Jonsson [foto & design]

den där killen va ju grym!

2009-06-22 @ 20:22:21
URL: http://ellinorejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0