19/7-9009 kl 22:13

Okej nu ska jag skriva mitt allra typ första inlägg. "Välkommen till min nya blogg" räknar inte jag som ett inlägg liksom. När ni läser min nlogg kommer ni att få läsa om alla konstiga funderingar jag har om livet och alla saker runt omkring, mitt sommarlov, mina vänner, feste jag går på, om min fodervärdshäst Wilma <3 och självklar ett av mina största intressen MUSIK!

Jag vet att desigenen inte e så himla snygg men jag vet inte riktigt hur jag vill ha den än så den får vara såhär till jag har kommit på hur jag vill ha den.  Musiken som jag kommer att lägga upp är från både gamla och nya artiserter och gamla och nya låtar! 

jag hoppas verkligen att ni kikar in ofta =)  Det här inlägget kanske blev lite konstigt men vad ska man liskom skriva i först inlägget ? Ska man skriva som om man haft bloggen i flera år? Det känns lite skumt men jaja , imoergon blir väl inlägget bättre=) haha fast det kanske inte blir såå himla mycket uppdatering för jag ska jue ut till Wilma och sen ska jag fira midsommar med familjen och vänner MEN, jag säger bara MEN på kvällen ska jag och my bf försvinna för några dagar.. Mohaha .. Vi tycker inte om högtider´.. Allt är stängt och dött runt omkring.. Inte så himla kul så vi tänkte försvinna vort några dagar tills allt e normalr igen. haha Låter kul vah? 
 
Have a nice evening=)

Kyss

// K



Nu kommer en lite musik från Bethany Joy Galeotti ( Haley James Scott i One Tree Hill)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0