whaoo

Hej mina vänner!

Har ni haft en bra skoldag/arbetsdag/dag??

Jag har haft rooligt iskolan idag! Hehe, eller iaf för det mesta. På gympa lektionen lekte vi bara lekar! ganske skönt faktiskt. Sen så hade vi ganska slapp lektion, satt mest och skrav knäppa lappar till Johanna=).. Vi har såå himla roligt på lektionerna asså.

På sista lektionen kom det en Cp-skadad tjej till oss och berättade om sitt liv, hur hon lever i sin vardag med sitt funktionshinder och om alla hemska operationer hon har genomgått. Ska jag vara ärlig hade jag en del fördomar innan hon kom, jag tänkte liksom , hur ska hon kunna prata? Hur ska hon kunna berätta om sig själv när hon är cp-skadad? Men jag fick ju svar på detta rätt så snabbt.  Hon var verkligen en jättehärlig tjej=)  Hon har en blogg men jag vet inte vad den heter men det ska jag ta reda på! hehe

Nu bör jag väl plugga till the BIG test imrgon, annars är jag väl osmart som vanligt? eller.. Usch va trött jag blir på mig själv ibland asså.

Nä nu ska jag ta reda på vad hennes blogg heter!

Ha det allra bäst så länge!

Kysss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag vett mina lappar äger fladder rumpa ;)

2009-12-09 @ 18:14:38
URL: http://sockerstalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0