Walking in memphis

Jag ber så himla mycket om ursäkt för att det har varit såå himla dålig update.! Det kommer nog inte vara såå himla bra update på helgerna för jag har sååå himla mycket för mig... (not) Eller joo jag gör ju mycket saker men inte såå mycket speciellt liksom.

Igårkväll sov jag ju hos Erica, vi kollade på idol och vem vann? Jo Eric.. Vems låt spelads på radion idag? Jo Calles! Vad var det jag sa?? 2:an kommer alltid längre än 1 så ha det alltid varit och det kommer alltid att vara så. Men jag måste helt ärligt säga att båda sjön vinnarlået grymt bra!

Idag har jag varit i stallet och inne på Solvalla med 2 hästar, jag och Erica red dom där inne, det var min första gång (som jag red på solvalla) and that is a big deal! hehe. Jag känner mig faktiskt lite stolt över att ha gjort det! För det är många som drömmer om att ¨få rida inne på Valla.

Jag är ocskå skritvit klart en del av projektarbet! Känns så skänt måste jag säga, sen har jag vilat lite occkså eftersom Johanna kommer hit ikväll. Vi ska titta på film, äta Tacos oc äta oss tjocka med godis! Det ska bli mysigt för det var så himla längsen sist nu asså!  Hon kommer typ hit mellan 5-6 =)

Juste ni kanske märkte att det var en liten konstig låt jag lagt upp.. Men det är för att mitt youtube funkar ej så jag kan inte lyssna på låtarna innan jag lägger upp dom här=S Lite skumt tycker jag men men:P



Det blir nog inte mer update ikväll men ni får ha en mysig lördagskväll med kompisarna/pojvän/flickvän eller med familjen!

Puss o kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0