Jag flyger högt som en albatros!

Hej ... Igen.

Oj det var verkligen längsen känns det som, men men shit happens!

Jag har precis gjort mig klar för skolan och håller på att äta frukost=) Mums, jag äter nån müsli med jordgubb och youghurt bitar´i, det är så sjukt gott!

Idag är det ingen vanlig skoldag, Vi ska först ha förskolansdag med en föreläsning sedan på eftermiddag möter tibble och åva varandra i olika sporter. GO ÅVA! haha, ojj det var verkligen längesen nu Åva vann asså, vi får hoppas att det går bättre i år!=)

Så därför slutar jag också liite tidigare idag, bra och dåligt faktiskt! Jag hade hoppats på att kunna följa med till stallet, till min lille gulliplutt där ute men dom ska inte till solvalla nu på morgonen så jag hinner inte=( Usch, jag saknar henne så himla mycket när jag inte får träffa henne varje dag., ni som har egen häst försåtr vad jag menar. ;) hehe

Nej nog om det!

 Nej ska nog snart tralla till bussen kanske?

Kyss
//K


Lorentz & M.Sakarias- Lever min dröm


Kommentarer
Postat av: Petra

bra låt!

2009-12-08 @ 17:49:54
URL: http://acidbanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0