How the hell did we end up like this?

Nu är jag äntligen hemma efter en låång dag i skolan och i stallet. Lite skönt faktiskt fast jag måste snart börja plugga igen.. Gaahh det e verkligen mycket nu sista året, och jag antar att det kommer komma ännu mer till våre. Hur ska vi hinna?? Vi kommer slita ihälj oss, vi kommer inte orka ta studenten den 4 juni 2010...

Men idag i skola fick vi iaf prova vilken storlek vi ska ha på våra overaller=) yeey . Våran klass ska ha rosa overaller, (vi är bara tjejer) och tro mig overallererna är riktigt FULA höhö men men. Alla ser ju lika knasiga ut i den så det spelar ju ingen roll!

Det var skänt att ¨åka till stallet idag, jag hämtade liksom nya krafter. Och jag fick pussa lite på min bäbis och då försvinner alla sorger och besvär! Dock så har hon trampat sig bak på hoven så det är ett STORT dår=S Det är lite jobbigt att se när en lilla jgulleplutta hr ont.. =( Men vetrinären kommer på måndag då då får hon titta på det fran tills dess är de väteklorexid som gäller.

Nej jag ska nog hoppa in i duschen och tvätta bort all smuts från min kropp!

kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0