gogo doll

Hej
har ni haft en bra dag?

Min har varit helt ok! Men det är verkligen skönt med fredag. Jag vill be om ursäkt för den dåliga uppdateringen men jag har verkligen inte haft tid i dag plus att jag inte är hemma, jag är hos mi kära vän erica som för tillfälet inte är hemma så jag umgås med hennes syster alexandra! =)

Vi ska bara ta det lugnt ikväll för vi ska upp kl halv 7 imrogon för vi har utsälläppet i strallet.. Yeyy ... (not) hehe.
Ven tror ni kommer vinna idol ikväll? Eric eller Calle? Jag hoppas att Eric vinner för då vet man att Calle kommer komma på radion! mohaha..

Nej ska nu titta viddare på idol;)

Ni får ha en msyig fredagslväll så höres vi imrogn tror jag;)

Gott natt mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0