2000-talet!

okej, skoldagen började rätt sååå tråkigt med föreläsning från 9.00 till 11.10.. Inte alls kul! Jagbsäger bara 1 sak.. Sätt inte era barn i en Waldorf förskolan.. INTE BRA, dom har verkligen skumma saker upp i huvudet asså! Men iaf ,´det var ju mindre roligt!

Lunchen var äcklig.. så jag köpte lite goodis isället=) Mumsis sen bar det av till CC hallen för Tibble och Åva skulle möta varandra i olika grenar. Äva ledde till att börja med men det gick över ganska snabbt (som förväntat) och tibble ledde fortfarande när vi gick kl 10 i 3. INTE BRA det heller. nej ne!

Sen var det några grymma gymnaster och dansare som uppträdde! Jag har filmat gymnasterna men jag viste inte hur jag skulle hålla mobilen för att det skulle bli rätt så ni får ibland titta med huvudetet på sne=) Duktiga var dom iaf!

Jag borde egentligen börja plugga lite nu.. Tråkigt. Men jag måste hinna plugga innan mamsi kommer hem för då ska vi ut och gå =) Yeey frisk luft, yeeey någoting att göra=) Nej jag ska äta upp nu och sedan plugga! (blöö)


Kyss

//K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0